OFERTY PRACY – JEDNOSTKA WOJSKOWA 5658 (Kolno / Ełk)

Print Drukuj

OFERTY PRACY – JEDNOSTKA WOJSKOWA 5658 (Kolno / Ełk)
Miejsce zgłaszania się kandydatów: ul. Kościuszki 30 m. 25, 19-300 Ełk
Osoba do kontaktu: Anna Jabłońska, tel. 261 332 511
Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2025
Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny
Zmianowość: jedna zmiana


1. Referent – Sekcja Personalna
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 4 900 zł brutto
Wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (administracja lub pokrewne)

  • Umiejętność pracy w zespole, terminowość, znajomość przepisów kadrowych

  • Obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
    Zakres obowiązków: przygotowywanie umów i świadectw pracy, ewidencja obecności, obsługa planów urlopowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów


2. Referent – Pion Informacji Niejawnych
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 4 900 zł brutto
Wymagania:

  • Wykształcenie średnie zawodowe

  • Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność

  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska

  • Obsługa MS Office
    Zakres obowiązków: nadzór nad dokumentami jawnymi, prowadzenie rejestrów i ewidencji, rozliczanie dokumentów, obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów


3. Samodzielny Referent – Sekcja Logistyki
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 5 150 zł brutto
Wymagania:

  • Wykształcenie średnie (min. 4 lata stażu) lub wyższe (min. 2 lata stażu)

  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres
    Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji logistycznej, współpraca z sekcjami zaopatrzenia i transportu, zarządzanie gospodarką magazynową i transportową, archiwizacja dokumentów


4. Inspektor BHP
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 5 050 zł brutto
Wymagania:

  • Wykształcenie średnie (technik BHP, min. 3-letni staż) lub wyższe (preferowane: inżynieria bezpieczeństwa, min. 1 rok stażu)

  • Znajomość przepisów BHP i PPOŻ

  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)

  • Dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność
    Zakres obowiązków: kontrole warunków pracy, analiza zagrożeń, doradztwo BHP, ocena ryzyka zawodowego, udział w ustalaniu przyczyn wypadków, archiwizacja dokumentów, obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów


Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z pracodawcą.

Informacje o publikacji dokumentu