OFERTY PRACY – JEDNOSTKA WOJSKOWA 5658 (Kolno / Ełk)
Miejsce zgłaszania się kandydatów: ul. Kościuszki 30 m. 25, 19-300 Ełk
Osoba do kontaktu: Anna Jabłońska, tel. 261 332 511
Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2025
Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny
Zmianowość: jedna zmiana
1. Referent – Sekcja Personalna
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 4 900 zł brutto
Wymagania:
-
Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (administracja lub pokrewne)
-
Umiejętność pracy w zespole, terminowość, znajomość przepisów kadrowych
-
Obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
Zakres obowiązków: przygotowywanie umów i świadectw pracy, ewidencja obecności, obsługa planów urlopowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów
2. Referent – Pion Informacji Niejawnych
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 4 900 zł brutto
Wymagania:
-
Wykształcenie średnie zawodowe
-
Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność
-
Znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska
-
Obsługa MS Office
Zakres obowiązków: nadzór nad dokumentami jawnymi, prowadzenie rejestrów i ewidencji, rozliczanie dokumentów, obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
3. Samodzielny Referent – Sekcja Logistyki
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 5 150 zł brutto
Wymagania:
-
Wykształcenie średnie (min. 4 lata stażu) lub wyższe (min. 2 lata stażu)
-
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
-
Komunikatywność, dobra organizacja pracy, odporność na stres
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji logistycznej, współpraca z sekcjami zaopatrzenia i transportu, zarządzanie gospodarką magazynową i transportową, archiwizacja dokumentów
4. Inspektor BHP
Miejsce pracy: Kolno, ul. Kolejowa 15
Wynagrodzenie: 5 050 zł brutto
Wymagania:
-
Wykształcenie średnie (technik BHP, min. 3-letni staż) lub wyższe (preferowane: inżynieria bezpieczeństwa, min. 1 rok stażu)
-
Znajomość przepisów BHP i PPOŻ
-
Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
-
Dobra organizacja pracy, odporność na stres, komunikatywność
Zakres obowiązków: kontrole warunków pracy, analiza zagrożeń, doradztwo BHP, ocena ryzyka zawodowego, udział w ustalaniu przyczyn wypadków, archiwizacja dokumentów, obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z pracodawcą.