- Sekcja Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
- miejsce wykonywania pracy: siedziba Jednostki w Giżycku
- wymagane wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w sużbie bhp
- zakres obowiązków: prowadzenie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w pododdziałach brygady, zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych zmianach organizacji i warunków szkolenia, bieżące informowanie dowódcy brygady o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie ocen i analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zgłaszanie wniosków doryczącychwymagań bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych, współdziałanie z lekarzem sprawującym nad żołnierzami i pracownikami profilaktyczną opiekę zdrowotną, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach służby i pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy oraz organizacją związkową zakresie działań mających na celu przestrzeganie przepisów bhp oraz poprawę warunków pracy i służby, kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bhp
- wymiar czasu pracy: 1,0 etat
- umowa: na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
- zatrudnienie od: 08.01.2024 r.
- termin ważności oferty: 20.12.2023 r.
- stawka wynagrodzenia zasadniczego brutto: 4.242,00 zł, dodatek za wysługę lat wg uprawnień
- wymagane dokumenty: podanie o pracę + CV z dopisaną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych."