Specyfikacja pracy:
- Sekcja Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
- miejsce wykonywania pracy: siedziba Jednostki w Giżycku
- wymagane wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa
i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp - zakres obowiązków: prowadzenie kontroli warunków służby i pracy, sporządzanie ocen i analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych, współdziałanie z lekarzem sprawującym nad żołnierzami i pracownikami profilaktyczną opiekę zdrowotną, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach służby i pracy , udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, uczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy.
- wymiar czasu pracy: 1,0 etatu
- umowa na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
- zatrudnienie od 14.11.2022 r.
- stawka wynagrodzenia zasadniczego brutto: 3.520,00 zł + 5% premii i dodatek za wysługę lat wg uprawnień
- wymagane dokumenty: podanie o pracę + CV z dopisaną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych."
Informacji o stanowisku udziela p. Anna Kopko tel. 261-335-267