Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Piszu ogłasza nabory wniosków na wsparcie dla przedsiębiorców i organizacji w ramach tzw. Tarczy antykryzysowej współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Print Drukuj


 







DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W PISZU OGŁASZA NABORY WNIOSKÓW NA WSPARCIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I ORGANIZACJI na podstawie Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.

A) DOFINANSOWANIE CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW DLA MIKROPRZEDSIĘBIORCÓW, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORCÓW Art. 15zzb Ustawy
T
erminy składania wniosków: do 29 kwietnia 2020 r. , kolejne nabory będą ogłaszane w 14-dniowych cyklach
Zasady i wzory wniosków oraz innych dokumentów
https://pisz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/wynagrodzenia


B) DOFINANSOWANIE CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH  Art. 15zze Ustawy
Terminy składania wniosków: do 29 kwietnia, kolejne nabory będą ogłaszane w 14-dniowych cyklach
Zasady i wzory wniosków oraz innych dokumentów
https://pisz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/organizacje


C) DOFINANSOWANIE CZĘŚCI KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW SAMOZATRUDNIONYCH (NIEZATRUDNIAJĄCYCH INNYCH PRACOWNIKÓW) Art. 15zzc Ustawy
Terminy składania wniosków: do 29 kwietnia, kolejne nabory będą ogłaszane w 14-dniowych cyklach
Zasady i wzory wniosków oraz innych dokumentów
https://pisz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/dofinansowanie


INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU ZŁOŻENIA WNIOSKU:
Wnioski należy składać elektronicznie za pośrednictwem serwisu internetowego, klikając na poniższy link i postępując zgodnie ze znajdującą się tam instrukcją: https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup?idJednostki=14330#/inneSprawy/listaDokumentow?dest=TARCZA

Ważne: przedsiębiorcy składający wniosek za pośrednictwem serwisu internetowego zobowiązani są do posiadania podpisu elektronicznego, przy wykorzystaniu profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowalnego.

INFOLINIA - szczegółowe informacje  tel. kom. 790 370 122 , 518 500 045 lub 87 425 24 46

W wyjątkowych sytuacjach Urząd dopuszcza możliwość przekazania w formie papierowej. Należy złożyć:

1.  Wniosek wraz  z załącznikami.
2.  Wypełniony wykaz pracowników uprawnionych do świadczeń (plik Excel).
3.  Umowę podpisana czytelnie wraz z załącznikami. Umowa musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione. Upoważnienie to musi wynikać z dokumentów rejestrowych podmiotu lub formalnych pełnomocnictw. W przypadku pełnomocnictwa prosze dołączyć kopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem.

Skompletowane dokumenty można złożyć do skrzynki znajdującej się w  Sali Aktywizacji Zawodowej, wejście do pomieszczenia znajduje się od szczytu budynku lub wysłać drogą pocztową na adres urzędu. 

Wnioski rozpatrywane są na bieżąco, zgodnie z kolejnością wpływu, a informację o przyznaniu dofinansowania Wnioskujący otrzyma drogą elektroniczną lub, w przypadku braku adresu e-mail, papierową.
WAŻNE !!! Przedsiębiorca nie może otrzymać dofinansowania na te same koszty prowadzenia działalności gospodarczej, które zostały albo zostaną sfinansowane z innych środków publicznych.
 
Formy wsparcia są współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury.

 

Informacje o publikacji dokumentu